BLOG FLÜT

11.06.2009

KELEBEKLEŞMEK YA DA POLENLERİN LANETİ(KOPUK1)




En ucube mahallelerde büyüdüm.silahların olmadıgı,cinayetlerin bıcaklarla işlendigi sokaklar.horoz dövüşlerinde cok para kaybettim.erkekleri kesfedene kadar,sokak kavgalarından zararlı cıktım.sonra onları dövüştürerek,güclerini kanıtlatmaya calısarak vakit harcadım.sarısınlar güzel vücutları,kumrallar kan görmeyi severdi.ben esmerlerle seviştim.tembel biriyim.uzun konusmaları sevmem.bazen etrafımdakiler özlem bu yaptıgın essiz güzellikte der.güzellik kelimelere gerek duymaz.böyle zamanlarda sagır olmayı düslerim.sadece müzigi duyabilecegim alternatif bir evren ne güzel olurdu.cok az koku alabiliyorum.oniki yasımdan beri.kan,puslu hava,cöp,bayat ekmek,küflü sebze nasıl kokar bilmiyorum.bunları unutmak ne güzel.birinin tadını,pastanın cileklerini,etin lezzetini de ayırt edemem.bu yüzden dilim burnuma yapısık yasar.bir kac organdan olduktan sonra,hayata küsebilirdim.neyse ki şımarık biri degilim.digerlerini son sürat calıstırmaya karar verdim.ellerimle ilgilendim.yumusak ve esnekler.adamları bastan cıkarmak için ideal.kulaklarım karanlıktaki sesleri,kalabalıktaki suskunlukları duymaya programlı.caktırmadan evimi terk etmek isteyenleri mutlaka yakalarım.burnum nakavt oldugunda beynim dövüse cıkar.yanlız ve caresiz.kadınlar para kazanmaktan korkup evleniyorlarsa ve adamlar hatırlamamak için içkiye boguluyorlarsa,ben de ölmemek için yaratabilirim.dünyanın karmasasında kendime yer ararken yönümü de belirlerim.kısa hikayelerle basladım.uzunlar hep canımı sıkmıstır.üç günden fazla vaktimi alan kitaplardan,balzac romanlarından ve mutlu sonlardan nefret ederim.hangimizin hayatında pişman olunmayan gercekler var?en fazla 19 sayfa.kendime koydugum sınır.insanın ruhunu kanırtan hikayeler anlattım ki aptal Hollywood filmlerinden tiksinebilin.onların kötü olduklarını idda etmiyecegim,ne de olsa cok para kazandırdılar.çogunlugu salaklardan olusan insan ırkı fazlasını hak etmiyor.aşk isterseniz bende de var.ihtiras,tutku,cazibe.sadece benimkiler biraz gerginlik ve gözyasıyla geliyor.iğrenc ama kederli.komik olmayın.hangi ilişkiden bir yerleriniz morarmadan ayrıldınız.Daha sonra öyküler yetersiz kaldı.anlatmak istediklerim insanların hayalgücleri için fazla karmasıktı.ceset ve umutsuzlugu dişleyemediginiz için sıkılırdınız.yazılarım okunmaya deger bulunmadı.inancsızlıgım o zaman basladı.madem ki sokakta gördügünüz kazalardan kacmak,ilişkilerdeki igrencliklere sırt cevirmek istiyorsunuz,ben de onları en görebileceginiz yere,gözünüzün önüne koyarım.senaristligi düsünmem ve senaryo yazmaya baslamam da böyle oldu.düsündüm ki,siz sinema koltuklarında ask köpegi olmus bir adamı görmeyi beklerken,sizi kızarmıs gözlerinizle basbasa bırakmayı vaat edebilirdim.ama karanlıgın içindeki ışık oyunları bittiginde ne sevgilinizin elini tutmak gelir içinizden,ne de cocuklugunuza sarılmak.
Ama senaryo işinden de 7’nciyi tamamlayınca sıkıldım.vahseti yasayamayacagınızı biliyordum cünkü.cekmeye ucundan baslamak bile aklıma gelmedi.siz madem ki dehseti beynininizde yaratamayan aptallarsınız,bu da benim intikamım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder