BLOG FLÜT

11.06.2009

İNKİTA FONDA




nasıl anlatsam hissiyatımı,sabite tutkum var çünkü deqişmekten,hareket etmekten,kendi kendimle çekişmekten,ilerlemekten,qerilemekten,qelişmekten,evrim qecirmekten,kaymaktan,azalmaktan,şişmanlamaktan,zayıflamaktan,çocuklaşmaktan,olqunlaşmaktan,durmaktan,tekrar yola koyulmaktan,yoruldum ama devri daim olsa da biçok sey,qene de deqişimler fazlsıyla mevcut..dün ne düsünüyordum buqün ne.şey...ama şu sıralar seni unutuyrm seni hatırlıyorum,benim içimden bir yol açıyorsun kendine,sen benle olduqunda ben kendim olabiliyorum,beni düsüncelerinle sarıp sarmalıyorsun,beni bırakıyorsun sonra ama kacınmıyor beraberinde uzaklaşır qibi oluyor hemen bana yeniden katılıyorsun..ben senin suyunda bir balıqım,senin çoqul isminde bir isim..ama sen beni tanıyor qibisin de,yeni deqilsin de sanki ama unutulmussun bi şekilde sonra ben bi ket vurup hatırlamısım da yüzümde tebessümün kalmıs..sacma salak daqınık bi şekilde yazıyorum lütfen sıkıldıqın yerde bırak.seni aramak için qiriyorum hayata iyisin ama merakın ölümcül.sadece sey istiyorum beni herkesden baska sev,baskayım ben.tamam nasıl istersen öyle sev..zaten qerektiqi kadar iyi yasamıyorum işin qaribi o nasıl yasamak bilmyorum,devamsızlıqım cok hayatta,bir yıl düş'e dokunur birsey yasamıyorum,sonra ertesi yıl bir qömülüyorum hayata,kaldırabilene ask olsun.nerde,nasıl,kimle,ne sekilde daha fazla mutlu olunur bilmiyorum,olamadıqım yerleri,yapamadıqım şeyleri düsünüyorum bazen..dallıyorum qünleri buqünün içerisine bakmadan ertesine qeciyorum..yasayacaklarımı hep son ana bırakıyorum,herkes aqzına kadar baskası dolu,kendimi qenelde yasayamayacak kadar yorqun hissediyorum,ne yasarsam yasıyım qözüm hep öteki hayatlarda kalıyor,imreniyorum.sevince cok acıkıyorum ve o zaman kafamda ki insan olamıyorum,kendi ömrümdeymiş qibi rahat yasayamıyorum,içimde bi kötülük yok aslında ama işte bu en kötüsü.ömrüm bi dönem acık kaldı hayatıma kac insan qirdi hatırlamıyorum,selam verenlerden coqunu cıkaramıyorum.ileride cok daha mutlu olunacak sote yerler biliyorum.ama işte ben bu kafamdaki makinaya söz geciremiyorum allasen ben 10 dakkadır buraya ne yazıyorum umarım sıkılıp yukarlarda bi yerlerde bırakmıssındır .bi de vurucu bi son yapmak istiyorum ama vurucu sen için hiç kelime kalmadı su an ben de.meqer buz bir su yanıqı deqilmiş,buz suyun yaralanıp baqladıqı kabuktan ibaretmiş öqrendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder