BLOG FLÜT

8.09.2011

BOTANİK TERMİNOLOJİSİNDE ISKA

MEZARA GİRİŞ KOMEDİSİNİ BAŞLATALIM SABAH DA DİRİLİŞ KOMEDİSİNİ.VE BU İKİSİ ARASINDA CAN SIKINTISININ AZAMETİNDEN BAŞKA BİRŞEY YAŞATMAYAN O FİİLİYAT TRAJEDİSİNİ.BUNLAR TAM BECKETTLIK LAFLAR AMA O SÖYLEMEMİŞ.BEN SÖYLEMESEYDİM O SÖYLERDİ.








RÜYAMDA GÖRDÜM SENİ BU YAŞLARDAYIZ AMA COCUKMUŞUZ,TVDE SAN FRANCİSCO SOKAKLARI.REGÜLATÖR ZAYIFLADIGINDAN BOZULUYORMUŞ TV.SENDE BİR SİNİR VARMIŞ AMA NEYE KIZMIŞSIN BİLMİYORUM SİNİRLENİNCE ÇOK ERKEK OLUYORSUN HİÇ SEVMİYORUM


sen daha yoktun(kum).kendimden doğru seviyordum ve genişdi zamanlarım ya da ben öyle sanıyordum(çakıl).daha sen yoktun kendime susuyordum.(veya mucur).hiç olmamış kadar yoktun.(bağlayıcı).tam da bunalmışken stabilite aşklardan bir avuç kil alıp kopan parçalarımı silindir pamuğunun içine bıraktım,yok istemiyorum artık alıştım
yololdum,yolalmadım ben kendimle denkleşmezken çıktığım yolculukta kendimsiz kaldım,bu yazının da başlığı stabilize yollarda stabil aşk aranmaz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder