BLOG FLÜT

5.03.2010

YERYÜZÜNDEKİ TÜM YUMURTALARIN HAYALETLERİNİN TOPLAMI GİBİ BİRŞEY




doktorun odasındaki bekleme yerine oturuyorum.hastanenin bahcesine bakan tek penceresi tül perdeyle kapalı kücük bir oda.çelik ayaklı masada aynı zamanda sekreter görevi de gören bir hemşire.önündeki kagıtlara bakıyor.yüzü cok ciddi.duvarlar bembeyaz.bir tanesinde benim oldugum altı sandalye.ortada tek sehpa ve yerde ki halı da beyaz.duvarda salak bir lise fotografı,basketbol takımını gösteriyor.sehpanın üzeri boş.ne bir gazete ne dergi,tv de yok.canım bir sigara yakmak istiyor.yakmıyorum.evimin salonunda olmak istiyorum,yatagım da olur,hatta banyo bile olur.o kanepede uzanmış.birşeyler yazıyor olsun mesela diyorum.onun senede 5 kere yazı yazdıgını söylemiş miydim.ben sigara ve viski içerek tv seyrediyorum.sigara ve içki özel meraklarım.onla arada ot da içiyoruz.neyse bu apayrı bir konu.masanın üzerinde bir küllük dolup taşıyor.sanki sigaranın üzerine sonradan ilave edilmiş gibiyim.içkim bitiyor,bir tane daha almak için mutfaga gidiyorum.koltuguma gömülüyorum.bir sigara daha yakıyorum.televizyona bakıyorum,içkim bitiyor,yenisini alıyorum,sigara içiyorum,televizyona bakıyorum.yeni bir içki alıyorum küllük doluyor.koltugun altından bir küllük daha alıyorum,masaya koyuyorum.birazdan o da dolacak.içkim bitiyor,bir tane daha dolduruyorum,sigara içiyorum.televizyona bakıyorum.o uzagımda kanepede yazı yazıyor.söylemiş miydim o senede 5 defa yazı yazar.içki içiyorum televizyona bakıyorum.televizyonda dünyadaki bazı yerlerden katedraller gösteriliyor.aralarındaki farklardan bahsediyorlar.paristekinin göge uzanan ürkütücü kuleleri ekranımı kaplıyor.heykellerle kaplı dış yüzeylerine bakıyorum.tavanı ve duvarları kaplayan freskler sonra.sonra da bir katedralle bir baptist kilisesi arasında ne gibi farklar oldugunu düsünerek bir sigara yakıyorum.o kanepede yazı yazıyor.bir keresinde bizim eve kör bir adam geldi,onun eski bir arkadası.bir kac gün bizde kaldı,umursamadım.sigara yaktı.içki içti.sonra bir daha sigara yaktı,o yazı yazdı.ben sigara yaktım.tv katedralleri gösterdi.o yatmaya gitti.biz içki içtik,sonra adam resmini çizelim dedi.bir kagıt cıkardım,onun yazı yazarken kullandıgı kalemlerden birini aldım.kagıdı masaya koydum.adam elimi tuttu,ben cizmeye başladım.adam elimi tutarak aynı hareketleri yapmaya başladı.önce kutu çizdim.sonra bir çatı.çatının uçlarına sivri kuleler çizdim.elimi tuttugu için adam da çizmiş oldu.kuleler çizdik.içki içtik.sigara yaktık,o uyudu.adamla birlikte fresk kaplanmış katedraller çizdigimizi görmedi,o uyudu.müthiş bir geceydi.doktorun odasında canım sigara ve içki istedi.içmedim.zaten biraz sonra doktor geldi.yüzü asıktı.elindekileri bana verdi,sadece alışkanlık nedeniyle sadece bu yüzden,doktora teşekkür ettim.eve döndüm.koltukta sigara yaktım,içki içtim.o geldi.yazmadan önce bir şey sordu.saymaktan vazgeçmeden önce 12 tanesini saydım dedim.sigara yaktım.o yazı yazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder