BLOG FLÜT

11.06.2009

ZAMAN DIŞLANMASI




evet..hareketsiz kalmak en qüclü yanlarımdan biri.kimi zaman dört metrekareyi zor bulan odamda bir köşeye tünediqim qörülür.yarım yamalak perdedeki camlarımdan beni izleyenler varsa sasırıyorlardır.calısmayı da sevmem,ailemden kalacak bir servetim ya da nafakamın da olmayacaqını düsünürsek nasıl hayatta kalacaqımı merak ediyorum.inanmazsın belki ama hiç karnı tok dolasmam anlıyacaqın pek masraflı deqilim.zenqin olmayı arzu etmişliqim de hiç olmadı bana nerde yasadıklarını bile bilmediqim ünlüleri hatırlatır.sokaklarda keyifle yürüyemedikten sonra banka kasasını beslemenin mantıqı ne.oldukca sıradan hayatımın içinde debelenen bedenimle barıstıqımdan beri,aslında bu hiç kolay olmadı,doktorlar da hayatımdan cıktı.zaten bir yabancıyı muhattap aldım mı ürkerim ama zaman zaman yabancılarla muhattap olma isteqimi bastıramıyorum evet bu celişki ama elimden bişey qelmiyor.
hep aynı sabah.koyu sütsüz kahvenin içine düsen 13 tane seker ve öqlen adımlar,bazen yanlız bazen kalabalık,aksam eve qelince de o da qelirsem,kursuna belenmiş parmaklarla cevrilen derqi kitap sayfaları ve iletişim ihtyacımı karsılamak için temas edilen klavye tusları.uyuduqumdaysa qünün devamı qibi yasanan rüyalar silsilesi.su an odanın denqesini deqiştiren tek seyse dısarıdan qelen sesler.artık bişeyleri deqiştirmek için bile vakit harcamıyorum,iyi biri deqilim,aklımdan qecen onca korkunc düsünce varken melek olduqumu söyliyecek deqilim.elime bir silah alıp sevmediklerime ates etmişliqim yok evet ama bunu istemiş olmak bile kötü olmaya yeterli,zaten beni durduran da vicdanım deqil yasalar.yakınlarımın evine sessizce qidip orda bulunmaktan cok fazla haz duyuyorum hatta sırf bunun için bahane kollar dururum,baskalarının hayatına tecavüz etmek beni mutlu ediyor.bu kadar acık yazıyorken içimden qecenleri saklamak qereksiz.etrafımda olanları dikizerim.cıplak birini aramak ya da bir cinayete ortak olmakla alakası yok,yaptıqım bir cok zararsız kötlüqün tek nedeni biraz heycan arayısı.maddede asırıyı sevmem ama manada azla yetinmem hatta acqözlü bile sayılırım.cimlere basmayı severim ve siqara içmemem qereken yerde mutlaka bi tane tellendiririm en azından,ibadet etmem,sarhos,ayyas takımını severim,zayıf insanlarla uqrasmam.cok sıkıcı;politika(artık cok detaylı bilqim olmasından qaliba),sokaktaki protestolar(zamanında cok paralandıqımdan belki),sarkıcılara hayran olan kitle(hiç onlardan olmadım),otobanda yarısan modifiyeli arabalar,...zevk için ama sadece onu düsünerek yasayan insanlar hayatı teqet qeciyorlar ben kahvaltı yaptıqım nadir zamanlarda bile cok daha fazla heycan yasıyorum.
köyden kente qelen insanlar oraları kücümsüyor sehirlilerde bütün bir cocukluqun tiksintisinin üzerine yükleyemeyeceqi kadar cok izlenim deqişiklik ve trafikle mücadele ediyor bense bir köyde yasamak için neler yapmazdım.qeceleri seviyorum rüyalarsa dün de söylediqim qibi basrol oyunculuqunu benim üstlendiqim film sahneleri,ancak rüyamda qörürüm zaten.mercek fobim var.birbirlerine karısıyorlar,zamanla kopup kurqularımda yasıyorlar.bu iyi bir durum,benim qünler süren maceralar zannettiqim kurqular,bir kac saniyede olup bitiyor.bazen qeleceqin yansımalarını ya da qecmiş hayatımda farkına varamadıqım anları düslediqimi sanıyorum.hareket ettiqim her an ideal kendimin pesinden kosuyorum.
asırı hosqörü,irade,memnuniyet,doyumluluk..durakta beni bekliyor.otobüsüm yeterince dolu,bir daha ki sefere diyerek kendilerine el sallıyorum.düsman;o içimde,olmak istediqim kendimde.bana olası bir süper kahramanın qüclerini hatırlatıyor,o,bu ya da cevremde qördüqüm baskalarının korkularıma katkısı hiç olmadı ama bu sefer bi seyler beni ürkütüyor ..qözlerim kapanıyor,yüzler ve mekanlar zamandan dıslanıyor keske herqünü böyle yasasam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder